Výmena tovaru
Všetky produkty, ktoré ponúkame, sa snažíme vždy čo najlepšie popísať, prípadne nafotiť. Sme si vedomí, že aj napriek tomu sa môže stať, že Vám objednaný produkt nesedí alebo nespĺňa Vaše predstavy.
Preto ponúkame jednoduchú a rýchlu výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky.
Adresa pre odoslanie vráteného tovaru: Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov
Ako postupovať pri výmene tovaru?
1.
Výber nového tovaru a vytvorenie novej objednávky
Snažíme sa Vám výmenu tovaru čo najviac uľahčiť, preto používame efektívny a jednoduchý spôsob, ako výmenu vykonať.
Na e-shope si vyberte akékoľvek produkty, za ktoré chcete vymeniť tovar k vrátenie. Úplne klasickým spôsobom vložte tovar do košíka.
DÔLEŽITÉ:
Vyberte si spôsob dopravy a platbu dobierkou alebo bankovým prevodom (nikdy nie platbu kartou, pretože cena novej objednávky bude znížená o hodnotu tovaru, ktoré nám posielate na výmenu).
V prípade bankového prevodu novú objednávku ihneď neplaťte.
Do poznámky nezabudnite uviesť "VÝMENA TOVARU" (Inak by sme nevedeli, že sa jedná o výmenu a objednávku by sme expedovali bežným spôsobom), zadajte adresu, na ktorú chcete nový tovar zaslať a objednávku klasickým spôsobom dokončite.
Prečo to tak to je?
Vďaka novo vytvorené objednávke je tovar, ktorý ste si vybrali na výmenu, pre Vás rezervované do doby, než k nám pôvodný tovar a žiadosť o jeho výmenu dorazí. Zároveň ste priebežne informovaní o postupe vybavenia.
Poznámka:
Nový tovar musí mať rovnakú alebo vyššiu hodnotu ceny pôvodného produktu, ktorý chcete vymeniť. Akonáhle nám pôvodný tovar bude doručený, jeho hodnota bude odpočítaná od novej objednávky. V prípade, že vznikne rozdiel, môžete ho doplatiť dobierkou alebo bankovým prevodom.
2.
Stiahnutie a vyplnenie formulára na výmenu tovaru
Pod týmto textom si stiahnite jednoduchý formulár pre výmenu tovaru, vytlačte ho a vyplňte. Formulár priložte k tovaru, ktorý posielate na výmenu.
3.
Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry)
K vyplnenému formuláru priložte kópiu daňového dokladu (faktúry), ktorý bol súčasťou Vašej zásielky.
Daňový doklad nám pomôže rýchlejšie zaradiť a vybaviť Vašu žiadosť o výmenu tovaru.
4.
Zabaľte zásielku a odošlite
Tovar, ktorý chcete vymeniť, zabaľte spoločne s formulárom a kópiou daňového dokladu a odošlite na našu adresu.
Vaša žiadosť bude vybavená v čo najkratšom čase.
TOVAR NA VÝMENU MUSÍ SPĹŇAŤ TIETO PODMIENKY:
- musí byť v originálnom balení a musia byť bezpečne zabalené
- v prípade, že má tovar nejaké označenie (visačky, nálepky), musí byť k tovaru pribalené
- nesmie byť používané (len v rámci skúšania), nesmie byť nijako poškodený a znečistené
- tovar na výmenu zasielajte, prosím, doporučene a podací lístok si pre istotu uschovajte
- ak je tovar poškodený, postupujte podľa reklamačného poriadku a neposielajte ho na výmenu
- tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar nezasielajte na dobierku.