Reklamácia tovaru
Na všetky produkty z nášho e-shopu sa vzťahuje záručná doba v dĺžke 24 mesiacov. Výnimočne sa môže stať, že tovar k Vám dorazí poškodené alebo nefunkčné, prípadne dôjde k poruche v priebehu dvoch rokov od jeho zakúpenia. V týchto prípadoch máte nárok na reklamáciu tovaru.
Ako postupovať pri reklamácii?
1.
Vyplňte reklamačný formulár
Nižšie nájdete odkaz na stiahnutie reklamačného formulára, ktorý následne vytlačte a vyplňte. Potom ho pridajte do balíka k tovaru určenému na reklamáciu.
2.
Priložte kópiu dokladu
Spolu s reklamačným formulárom a tovarom na reklamáciu, nám zašlite tiež kópiu faktúry, ktorú ste dostali vo Vašej zásielke.
Tým, že pošlete tiež daňový doklad, nám umožníte rýchlejšie vybavenie Vašej žiadosti o reklamácii tovaru.
3.
Zabaľte tovar odošlite
Kompletný balík, ktorý obsahuje tovar určený na reklamáciu a vyššie uvedené dokumenty, riadne zabaľte a zašlite na našu adresu.
Urobíme maximum pre rýchle vybavenie Vašej reklamácie.
4.
Uschovajte si účtenku
Účtenku, ktorú dostanete od prepravcu pri odosielaní balíka, si uschovajte.
Pokiaľ bude Vaša reklamácia vybavená kladne, náklady na prepravu Vám preplatíme.
Pre spokojnosť našich zákazníkov sa vždy snažíme robiť maximum. Vašu reklamáciu preto začneme riešiť okamžite po doručení Vášho balíka. Priebežne Vám budeme na Váš e-mail zasielať informácie o stave reklamácie.
Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar neposielajte na dobierku.