Reklamácia tovaru
Na všetky produkty z nášho e-shopu sa vzťahuje záručná doba v dĺžke 24 mesiacov.
Po uplynutí 12 mesiacov spotrebnej (záručnej) doby je spotrebiteľ, podľa novelizácie zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, povinný doložiť podklady k tomu, že sa jedná o vadu výrobku, ktorá nevznikla po jeho prevzatí.
Novelizácia zákona sa vzťahuje na tovar zakúpený od 6.1.2023.
Pri vyplnení formulára prosím uveďte Vašu adresu pre spätné odoslanie vybavenej reklamácie.
Adresa pre odoslanie reklamácie: Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov
Ako postupovať pri reklamácii?
1.
Vyplňte reklamačný formulár
Nižšie nájdete odkaz na stiahnutie reklamačného formulára, ktorý následne vytlačte a vyplňte. Potom ho pridajte do balíka k tovaru určenému na reklamáciu.
2.
Priložte kópiu dokladu
Spolu s reklamačným formulárom a tovarom na reklamáciu, nám zašlite tiež kópiu faktúry, ktorú ste dostali vo Vašej zásielke.
Tým, že pošlete tiež daňový doklad, nám umožníte rýchlejšie vybavenie Vašej žiadosti o reklamácii tovaru.
3.
Zabaľte tovar odošlite
Tovar musí byť odoslaný v pôvodnom (originálnom) obale a riadne zabalený, aby sa zabránilo jeho poškodeniu počas prepravy.
Kompletný balík, ktorý obsahuje tovar určený na reklamáciu a vyššie uvedené dokumenty zašlite na našu adresu.
Urobíme maximum pre rýchle vybavenie Vašej reklamácie.
4.
Uschovajte si účtenku
Účtenku, ktorú dostanete od prepravcu pri odosielaní balíka, si uschovajte.
Pokiaľ bude Vaša reklamácia vybavená kladne, náklady na prepravu Vám preplatíme.
Pre spokojnosť našich zákazníkov sa vždy snažíme robiť maximum. Vašu reklamáciu preto začneme riešiť okamžite po doručení Vášho balíka. Priebežne Vám budeme na Váš e-mail zasielať informácie o stave reklamácie.
Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar neposielajte na dobierku.