OBJEDNÁVKA

  • Ako si u Vás môžem objednať tovar?
    Objednávka je veľmi jednoduchá. Stačí pri vybranom tovare kliknúť na tlačidlo „Do košíka“.
    V košíku následne zadáte spôsob platby, dopravy a svoje osobné údaje.
  • Neviem si s objednávkou rady. Môžem vám zavolať?
    Samozrejme, radi vám s objednávkou pomôžeme. Zavolajte nám na tel.: +420 604 306 932.
  • Objednávku som si rozmyslel/a. Ako ju môžem zrušiť?
    Zavolajte nám alebo napíšte na info@sperky-image.sk .
  • Vytvoril/a som objednávku, ale neprišiel mi žiadny potvrdzujúci e-mail. Ako je to možné?
    Mohlo sa stať, že ste uviedli chybný e-mail, ktorý obsahuje preklik. Prosím napíšte nám na info@sperky-image.sk alebo zavolajte na tel.: +420 604 306 932, prekontrolujeme, či nám objednávka v poriadku dorazila a či je chybka skutočne len v e-mailovej adrese.
  • Aká je na zakúpený šperk záručná doba?
    Na šperky sa vzťahuje záruka 2 roky.
  • Kde nájdem faktúru?
    Faktúra je priložená k Vašej zásielke v tlačenej podobe a zároveň Vám bola automaticky odoslaná na e-mail.
  • Bude zakúpený šperk darčekovo zabalený?
    Áno, všetky šperky zasielame v darčekovej krabičke.

DOPRAVA A PLATBA

  • Ako môžem šperk zaplatiť?
    Objednávku môžete uhradiť kartou online, bankovým prevodom alebo na dobierku. V prípade dobierky pri prevzatí balíčka môžete platiť v hotovosti alebo kartou priamo na mieste (na pošte či na pobočke Zásielkovne).
    Nedarí sa mi zaplatiť kartou / prevodom. Zašlite mi platobné údaje pre platbu z účtu?
    Pokiaľ sa Vám z nejakého dôvodu nedarí uhradiť objednávku cez platobný portál ComGate, nezúfajte. Do Vášho e-mailu sme Vám zaslali odkaz na opakovanie platby alebo nás kontaktujte pre zmenu platobnej metódy.
  • Aké prepravné spoločnosti používate?
    Šperk Vám odošleme Zásielkovnú, GLS alebo PPL.
  • Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?
    Všetky objednávky sa snažíme vyexpedovať čo najrýchlejšie to len ide, aby ste ich mali čo najskôr pri sebe. Ak vytvoríte objednávku na tovar, ktorý máme skladom do 12:00 hodín dopoludnia, zároveň ju uhradíte on-line platbou alebo bude zaslaná na dobierku, balíček odošleme ešte v ten istý deň. Prepravná spoločnosť Vám potom zásielku doručí obvykle do 3 pracovných dní.
  • Poskytujete dopravu zadarmo?
    Áno, doprava zadarmo je od čiastky 80 .
  • Môžem si šperk vyzdvihnúť osobne?
    Bohužiaľ nie, pretože výdajné miesto máme iba v Českej republike na adrese: Šperky Image, Monika Lutz, Náměstí Jana Zajíce 3, 749 01 Vítkov.
  • Zakúpil/a som u Vás šperk, ale tovar mi ešte nebol doručený. Kde môžem zistiť stav zásielky?
    Akonáhle balíček odošleme, dorazí Vám do e-mailu informácia, že bola Vaša objednávka práve vyexpedovaná. V tomto maile nájdete aj číslo balíka a odkaz na sledovanie zásielky.
    Pokiaľ z nejakého dôvodu číslo balíčka v e-maile nemáte, neváhajte nám zavolať na tel.: +420 604 306 932, radi Vám stav zásielky zistíme.

REKLAMÁCIA

  • Ako môžem reklamovať tovar?
    Postupujte prosím podľa pokynov na reklamáciu, všetko je tu podrobne vysvetlené: https://www.sperky-image.sk/reklamacia-tovaru .
  • Môžem zakúpený tovar vymeniť?
    Postupujte prosím podľa pokynov na výmenu tovaru, všetko je tu podrobne vysvetlené: https://www.sperky-image.sk/vymena-tovaru .
  • Nedarí sa mi prihlásiť do svojho účtu. Čo mám urobiť?
    Skúste resetovať heslo.
  • Aká je lehota na vrátenie / výmenu tovaru?
    Tovar môžete vrátiť alebo vymeniť v zákonnej lehote 14 dní.
  • Chcem tovar vrátiť. Zašlite mi kód na spätné vrátenie zásielky?
    Bohužiaľ, pokiaľ tovar vraciate alebo ho chcete vymeniť za iný, dopravné hradíte Vy, spätné kódy pre vrátenie zásielok neposkytujeme.
  • Na akú adresu môžem reklamovaný tovar poslať?
    Šperky Image, Monika Lutz, Námestie Jána Zajaca 3, 749 01 Vítkov. Balíček s reklamovaným tovarom vždy označte číslom objednávky.
  • Dorazil mi šperk, ktorý je poškodený. Ako mám postupovať?
    Postupujte prosím podľa pokynov na reklamáciu, všetko je tu podrobne vysvetlené: https://www.sperky-image.sk/reklamacia-tovaru .
  • Môj šperk potrebuje vyčistiť. Môžem ho zaslať k Vám?
    Keďže máte na náš šperk 2 roky záruku, radi sa Vám oň postaráme. Či už šperk vykazuje nejakú vadu alebo ho chcete iba vyčistiť, postupujte opäť podľa pokynov na reklamáciu: https://www.sperky-image.sk/reklamacia-tovaru .
    Rovnaký postup zvoľte aj po záručnej dobe dvoch rokov, jediná zmena je v tom, že oprava alebo vyčistenie šperku je spoplatnené.
  • Ako mám zabaliť šperk, ktorý chcem reklamovať?
    Šperk ponechajte v pôvodnej krabičke, tú obaľte bublinkovou fóliou a zašlite vo väčšej obálke na našu adresu.
  • Zakúpil/a som u Vás náušnice, ale jednu som stratil/a. Môžem si u Vás objednať iba 1 ks náušnice?
    V tomto prípade nám zavolajte na tel.: +420 604 306 932 alebo napíšte na info@sperky-image.sk , dohodneme sa.

O ŠPERKOCH

  • Kde sa dozviem rozmery šperku?
    Rozmery šperku sú uvedené v parametroch či popise produktu. V prípade, že sú pre Vás informácie z parametrov nedostatočné neváhajte nás kontaktovať tel.: +420 604 306 932 alebo napíšte na info@sperky-image.sk .
  • Sú náušnice predávané v páre alebo po kuse?
    Všetky náušnice predávame vždy ako pár. Cena je teda za pár náušníc.
  • Môžem sa so šperkom kúpať, sprchovať a spať?
    Rozhodne vám to neodporúčame. Životnosť zakúpeného šperku predĺžite práve tým, ak zabránite styku s vodou, parfumom alebo lakom na vlasy. Určite ich odložte pri kúpeľoch v kúpeľoch alebo wellness aktivitách. Tiež na kontakt s ľudským potom môže výrobok reagovať oxidáciou povrchu, odporúčame ho zložiť na šport. Pred spaním je ideálny šperk odložiť.
  • Mám alergiu na šperky. Čo by ste mi odporučili?
    Žiadny z našich šperkov neobsahuje prídavok niklu, môžu ho tak nosiť aj alergici bez obavy z podráždenia pokožky.
  • Ako môžem zistiť veľkosť prstienka?
    Mrknite sa na: https://www.sperky-image.sk/advisor/ako-vybrat-spravnu-velkost-prstena .
  • Páčia sa mi náušnice typu „pecka“. Čo to znamená?
    Náušnice typu kôstky sú jednoduchým šperkom hodiacim sa pre každú ženu. Jedná sa o náušnice, ktoré nie sú visiace a zapínajú sa najčastejšie na skrutku, balónik alebo puzetu. Nájdete medzi nimi jednoduché tvary aj originálne designy.
  • Šperk disponuje „ab efektom“. Čo to znamená?
    Kryštál s ab efektom disponuje špeciálnou vrstvou pokovania, ktorá spôsobuje rôzne vizuálne efekty pri rozdielnych svetelných podmienkach. Kryštál v závislosti na svetle môže mať farbu číreho kryštálu, modrú aj zlatú. Efekt nesie názov Aurore Boreale – polárna žiara.
  • Čo znamená striebro 925/1000?
    Čisté striebro obsahuje 99,9% skutočného striebra (999/1000). Na výrobu šperkov sa nehodí, pretože je veľmi mäkké. Pre väčšiu odolnosť a tvrdosť sa do čistého striebra často pridáva meď a vzniká tzv. „sterlingové striebro“, čo je strieborná zliatina rýdzosti 925/1000.

Tieto stránky používajú na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto stránok s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

NastaveníNesouhlasímSouhlasím